aylince23 Kızlar çevremden bi kaç kişi daha doğmamış bebeğim için hastane çantana mama da al hemen sütün gelmeyebilir diyorlar sizce ne yapmalıyım?
Smyy aylince23 kesinlikle mama koymalısın çantana, sütün yetmeyebilir ya da gelmeyebilir , sarılık olmaması ve kilo kaybetmemesi açısından mama verebilirsiniz, ben doğum çantama mama koymadığıma çok pişman oldum çünkü
Mariaisa aylince23 bence de koymalısın canım ben ilk bebeğimde koydum ikinci de de koyacağım . Ki lazım da oldu çünkü hemen sütüm gelmedi . Ben ilk bebeğime aptamil verdim şimdi hipp vermeyi düşünüyorum yetmezse
Zhrnc aylince23 doktorum aptamil 1 önermişti onu almıştım İlk günler her ne kadar emzirmye çalışsanda sütğn gelmeye bilir Bebeğin o çığlıklarını duyduğunda eşini markete yollamak zorunda kalabılırsın Ablam bu durumu yaşadı çünkü :)
aylince23 Smyy peki ne marka almalıyım neye dikkat etmeliyim hiçbişey bilmiyorum tek bildiğim doğum yapacağım hastane ilk gün asla mama vermiyor
HaticeNazlcan aylince23 veriyor mama ben 10 gün önce Doğum yaptım Bebek göğüsümü almadı mama verdiler orda hazırlanışına kadar anlatıyorlar bebelac yenidoğan anne devam sütü diye geçiyor büyük marketlerde bulabilirsin
Smyy aylince23 hastaneden mama veriyolardı markası aptamildi o yüzden bende aptamil almıştım, o yüzden aptamil olabilir ve şırıngayla ver kesinlikle biberon kullanma , inşallah bunlara gerek kalmaz ve sütün gelir ve bebişe yeter
denizefe herkes aynı olmaz mama koyma cantana bırak emsın her agladıgında ver ılk agız sutu herseyden kıymetlı benm ılk uc gn sadece sarı su geldı herkes ne kdr sanslı bır benek bolca emdı sarılık olmaz dedıler surum gec gelmesıne rahçgmen zayflamadıda sarılıkta olmadı oglum
HalisEbruoban aylince23 canim ben koymadim gece emziremedim canimin acisindan hastanede mama oluyo zaten bir seferlik verdiler bebegime eve gecincede al dediler almadim rahatliga alisirsam verirm diye allaha sukur kizim 7 aylik bir kere mama verdim ama mama alsaydim her gogusum acidiginda verecektim bence alma cok gerek olursa nobetci eczaneler var alirsiniz
HalisEbruoban aylince23 ben sezeryanla dogum yaptim geldi sutum zaten hastaneden veriyorlar duruma gore siringayla iciriyorlar
Aybukealtintas aylince23 gerekli bir durum olursa hastanelerde mama bulunuyor ve aksi bir sey olmadıgı sürece en fazla 1 gece kalıcaksınız illa ki gerekirse de hemen temin edebilirsiniz 🤗Benim fikrimce almak gereksiz geliyor 🤗
Emineymen aylince23 hayır koyma gerek olursa hemşireler veriyor zaten kendileri hazırlayıp getiriyor inşallah gerek kalmaz tabi