_Nur_1818 Kızlar üşüttüm galiba ateş vücut ağrısı sürekli kusma var hamileliğim de hiç kusma yaşamamıştım üşütmeye bağlıyorum ateşim yükselince korkuyorum bebeğe bir şey olursa diye parol vs kullaniliyormu doktora gitsem ilaç verirmi
Selamcanim _Nur_1818 yüksek ateş bebeğe zarar verir derler. Önce doktorunuza gitseydiniz keşke. Covidde olmuş olabilirsiniz. Çok geçmiş olsun.
Merveisildak _Nur_1818 canım sakın ihmal etme beta na sürekli baktır benimde aynı şey başıma geldi ve ateşten dolayı düşük yaptım daha çok yeniydi