Yavuzbeymom Kızlar gece bel ve kasık ağrım vardı yattım uyumuşum geçti çok şükür. Ama şimdi yine var . Neden oluyor acaba doktora gitmelimiyim 🥺 Korkuyorum bir şey olacak bebeğime diye
hemsiree Yavuzbeymom rahim büyüyor ve bebek ağırlaşıyor çok normal bir durum 😊 eğer bebek hareketlerinde sorun yoksa yani hissediyorsanız ve ağrıya eşlik eden kanama, suyun gelmesi vs yoksa bu ağrılar hiç bir sorun teşkil etmez
Yavuzbeymom hemsiree ağrım varken de hareket ediyordu ilk hamileliğimde olmamıştı hiç. Endişe ediyor insan . Dediğiniz gibiyse içim rahatladı ☺️ Teşekkür ederim