Dorukkusumm İyi geceler herkese az önce kalkmamla birlikte üstümde Bi sıcaklık hissettim. İlk regli oldugumuz gün Bi sancı ve ilk gelen kanama olur ya aynı o şekilde ama adet kanı gibi değil açık renkli başına gelen varmı bilgisi olan 🙏😔
Zey-neppp Dorukkusumm acile gitsen iyi olur canım. Bendede olmuştu ama bahsettiğin kadar fazla değil peçeteye gelmişti bir kaç damla.
hemsiree Dorukkusumm eşlik eden ağrı yoksa yerleşme kanaması olması büyük ihtimal. ama siz yine de hemen acile bir görünün muhtemelen progestan başlayacaklardır
Dorukkusumm hemsiree progestan fitil kullanıyorum parça şeklinde bişey düştü belki de kan pıhtısıydı bilmiyorum acile gittim baktılar kese hala duruyor perşembe günü 7 milimdi suan 10 milim olmuş. Kendi doktorum her kanama kötü değil olabilir derken acildeki doktor normal değil Bi problem var diyo.. Ne yapacağımı şaşırdım artık
OzgeSrc Dorukkusumm canim ayni bahsettigin sekilde bende de oldu ve tam 5haftaydim. Daha yeni evde yaptigim testle ogrenmiştim. Bigun aniden boyle bi sicaklk hissettim baktim akinti seklinde kan akiyo ve pihti gbi bi parca. Hemen acile gittim karnimdn baktilar keseyi goremediler asagidan bakinca gorduler.2 gun yattim hastanede Keseyi gorduysen endise etme Poregastani duzenli kullan. Kalp atisinida duyarsin en yakin zamanda inşallah. Bazi doktorlar felaket telalli bakma sen
Dorukkusumm OzgeSrc aklım gitti parçayı görünce 7 sene sonra oldu bide öğrendiğimiz 10 gün oldu bu 2.kanama birinde de lekelenme olmuştu, doktorum da cok oa iksin rahat ol diyor ama mümkün değil malesef bişey olur da farkedemezsem diye korkuyorum Allah korusun
OzgeSrc Dorukkusumm valla bende o parcayi goruncr dedim kesin bebek dustu seni cok iyi anliyorum ama hc endise etme canim tez vakitte kalp atisinida duyacaksin insallah ❤️
Zey-neppp Dorukkusumm canım istersen doktorunu değiş. Bu kadar rahatlıkta iyi değil. Sadece acile mi gittin ? İstersen bugün kendi doktorun dışında iyi bir doktora daha gözük. Faydası olur diye düşünüyorum. Bunca seneden sonra bulmuşsun. İhmal yüzünden kaybetmeni istemem
Dorukkusumm Zey-neppp öyle yapmayı düşünüyorum, doktorum da ayın 8inde muaynem aradığımda sabah muayene de konusuruz telaş yapma hala diyor ayın 8ine dünya kadar zaman var görmeden de nasıl bu kadar rahat ya da ben mi çok paniğim hiç bilmiyorum 🤷♂️
Papatyam_annem Dorukkusumm canım kesinlikle başka doktora git öyle şey olur mu iyi birşey bile olsa hemen gel demesi gerekir yani netice de seni rahatlatnwsi gerekir insalalh kötü birseh değildir ama kanama olunca insan korkuyor ve o kadar seneden sonra olmuş bence mutlaka başka doktora git ayın 8 ine daha 15 gün var