Rabia5758 Kızlar merhaba ben 34 haftalığım dün gece birden karnıma sancılandı nasıl desem adet agrısı gibi gaz çıkartamassınız ya onun gibi nedir bilmiyorum ilk gebelik ama yarım saat o sancıyı agrıyı çektim bilen varmı
uraz_ve_annesi- Rabia5758 gaz sancısıdır yediğiniz bişey gaz yapmış olabilir veya üşütmüşsünüzdür ayaklarınızı tekrarlamadığı sürece sıkıntı yok