Gencanneozkn Sadece 1 ay yassmin kullandım(doğum kontrol hapı). Sonra gebeliğe karar verdiğimiz için. Bıraktım hemen. Hamileliği ertelermi kızlar??
Summerwine Gencanneozkn 2 yıl düzenli ara vermeden doğum kontrol hapı kullandım doktor 3 ay hamilelik gecikebilir çok normal dedi ilk denemede hamile kaldım.Takvim yöntemi kullandım.
Derya Gencanneozkn yasmini bıraktığınız gibi hamile kalabiliyorsunuz hatta 1 gün içmeyin o zaman bile olabiliyor o yüzden umarım çok geçmeden hamile kalırısınız🍀
Gamzesaa Gencanneozkn ben yasmin kullanırken hamile kaldım korunmak içim değilde kist küçülmesi icin kullanıyordum tablet bitmeden test yaptım pozitif çıktı 🤲
2prensesannesiiii Summerwine peki yumurtlamanın en yüksek olduğu günü değerlendirdin mi yoksa bi sonra ki gün ya da yumurtlamanın bi önceki gününü mü değerlendirdin
Summerwine 2prensesannesiiii o kadarını hatırlamıyorum ama yumurtlamanın yüksek olduğu günlerde 2 günde 1 şeklinde ilerledik
gizgizz Gencanneozkn ben de tatile gidicez diye 1 aylığına yasmin kullandım hapı bıraktım regl olmadım hamile kalmışım 😂
A_syma Gencanneozkn 2 bucuk yil duzenli saati saatine yasmin kullandim. Biraktik 3 ay sonra ilk korumasiz iliskimde hamile kaldim 😊