mutlu__son1209 Pelinakcn bizim daha çok yolun yarısındayız ama içimize en çok sinen o değişmezse inşallah
maydaymaydaymayday Mommy17 eşin tamamen sana mı bıraktı isim konusunu ? Biz mesela bi gece o ayrı ben ayrı oturduk sevdiğimiz isimleri not aldk anlamlarıyla. Sonra notları birleştirdik. Sırayla eleme yaptık ve isimler çıktı. Sonrada kim ne derse desin değiştirmek yok dedik sözleştik.o gece kapı süsü siparişi verdim düşün 😂
Mommy17 maydaymaydaymayday yok o da ben gibi karar veremiyordu ama dün net olarak Mert olsun istiyorum sende yanına ne istersen ekleyebilirsin dedi 😅 yalnız mertide annemle babam çok istedi bi baktım oda istiyo 😅
Kaahvelii Mommy17 ben doğdugu gün ismine karar verebiliyorum o yüzden ne işim ne kapı süsü yaptırmıyorum 😄 Çokta önemli değil bence
princess-mom @Mommy17 Daha var zamanının ben 37 deyim isim koyduk ama hala bu isim mi olsa yoksa 2. İsim mi bide yanına koysam diyorum düşün herşeyini de yaptırdık isimli🤔
gecekusuanne SibelBalciOz aaa bizimkide erkek olursa bizde yusuf mirza koymaya niyetlenmistik nasipse adas olurlar 🥰
SibelBalciOz gecekusuanne ya ben güzel 🥰 mirzayı çok beğeniyorum eşimde Yusuf’ta olsun dedi güzel bi ikili oldu.Adıyla yaşasınlar inşallah
Yabumi Mommy17 ben şuan 19+3 üm eşimle Atlas isminde karar kıldık ama yan isim araştırmasındayım şuan onun haricinde diğer isim düşüncelerim Toprak,Rüzgar,Poyraz, Bulut idi belki yardımcı olur🤗