Ormanmeyveli Ya benim 30 haftadan sonra başladı karnımda toplanmalar aslında. Kasılıp kasılıp düzeliyordu. Dün biraz daha arttı bu, yatıyorum gecmiyor elim ayağım titremeye başladı artık. Sonra acile geldik alttan sağlam bir muayene edildim Zübeyde hanımda (ne olursa olsun oraya gitme) o muayene ile birlikte mükemmel bir düzenli kasılma sürecim başladı. 😔 Sonra Gataya geldim, oradan imza verip ayrılarak. Gatada “nidicard” isimli bir ilaca başladılar oral yoldan. Alttan burada da açıklığa baktılar ama tabi insanca hissetmedim bile narince bakacağız dediler zaten. Sabaha karşı kanamam oldu haber verdim doktora tekrar gelip baktı sorun yok sen kanamayı düşünme o olur dedi ben de orada yapılan muayeneden dolayı mı dedim sustu…