34 haftalığız ve 20. haftadan beri çekiyorum. Süt, maden suyu, salatalık, marul, çiğ patates… Denemediğim şey kalmadı ve sürekli gaviscon içiyordum, haftada bir şişe bazen dili şişe bitiyordu. Geceleri oturarak uyuyordum ama defalarca midemin yanmasına uyanıyordum, uykusuzluktan mahvoldum. Acıdan gözlerim doluyordu artık. Yeteri kadar yemek de yiyemiyordum hep az yiyordum. En sonunda pes edip doktorumdan mide koruyucu istedim ve iki gündür içiyorum. Normal insanlar gibi yatıp uyuyabiliyorum ve gece uyanmıyorum artık. Gaviscon da içmiyorum. Demir ilacı dahi midemi yakmadı siz düşünün. Gayet güzel yemek de yiyorum artık. Haftalarca kendime boşuna eziyet etmişim. İlaç almamak için direnmek daha zararlıymış onu anladım çünkü midem yandıkça bebiş de aşırı hareketleniyordu yani huysuzlanmış gibi bi sağa bi sola geçiyordu. İlaç zararlı olsa doktorum vermezdi zaten. Keşke daha önce isteseydim ilacı.