Brglyksk_ önce yaptım dayanamadım adet günüm 2 3 gün vardı yani çıktı o yüzden çıkar diye düşünüyorum seninde 😊 bende gögüs hassiyeti bel ağrısı kasık ağrısı sürekli gazım vardı dedim hasta olurum büyük ihtimalle ümdim gitmişti biraz ama yaptım genede çok şaşırmıştım çift çizgide beklemiyordum çünkü