Sero10 Merhaba hanımlar, balikesir edremit devlet hast.ertan ödöl e giden var mı aranızda memnun musunuz? Benim doktorum istifa ettiği için onda devam edicem ama hiç bir bilgim yok kendisi hakkında.
Lamraaa Sero10 dogum için burhaniyedeki doktora da cok iyi diyolar arkadasım yaptı cok ilgilendiler hastanede yeni oldugu için cok temizdi dediler
Sero10 Serap_68 çok teşekkür ederim şu an 36 haftam bitti doguma yaklaştığım için biraz stresliyim yeni bi doktorla devam edeceğim için
Serifeeeua Sero10 ben gittim canım şeker yüklememi onda yaptırmıştım ilgili iyi bir doktor ama sıra bulabilirsen 🙏
Eflatunpembe Sero10 Sizin doktorunuz kimdi? Ertan bey doğuma girmeyecek diye duydum ben. Edremitte doğum olmayacakmış ama doğru mu bilmiyorum
Sero10 Eflatunpembe benim doktorum idris beydi fakat son kontrolumde istifa ettiğini söyledi ertan beye randevu bulmuştum zar zor fakat o da iptal oldu. ertan bey neden ameliyat yapmayacakmiş acaba?
Eflatunpembe Sero10 Ya Ertan Bey çok yaşlıymış sanırım doğuma giremeyecek falan diye duydum. Kendinizi burhaniyeye falan atabilirseniz çok iyi olur. Sürprizle karşılaşmayın. Yeni gelen kadın içinde iyi dediler ama hamileymiş heralde o da
Sero10 Eflatunpembe yeni gelen kadin doktoru hic görmedim fakat burhaniyede de 1 tane dogum doktoru var ve malesef randevu bulmak imkansız resmen. Korfez bölgesi kadin dogum alanında giderek kötüleşiyor.
Eflatunpembe Sero10 Evet ya merkezde öyle çok büyük şanssızlık. İmkanı olan gidiyor zaten başla şehirlere. Sizin kaçıncı haftanız? Randevu için talep açtım bakalım düşecek mi😔
Sero10 Eflatunpembe benim 36+4 şu an bende talep açtım ama malesef hic ses yok. Ozeller ciddi anlamda uçuk fiyatları. Ne yapicam bilmiyorum inanılmaz stresli geçiyor şu süreç.
Eflatunpembe Sero10 Üniversiteye gidebilme şansınız yok mu? Çok iyi şartları. Doğum başlayınca bile gitseniz 1 saatlik yol
Sero10 Eflatunpembe doğumum sezeryan olacak aslında planlı bi doğum, orasi da aklıma geldi ama 1.5 yaşında bebeğim var ben yokken durmazsa yanıma gelmesi kolay olsun diye evime yakın yerde istemiştim ama başka çarem kalmazsa üniversite hastanesine gidicem mecbur
Eflatunpembe Sero10 Sİzin sağlığınız daha sonra çocuklarınıza bakabilmeniz için çok önemli. İlla oyalayacaklardır ufaklığı bir şekilde o kısmı çok düşünmemeye çalışın. Buralar zıvanadan çıktı iyice covid vakalarıda çok arttı. Sezeryansa hem gider doğum yapar gelirsiniz. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Sero10 Eflatunpembe evet çok haklısınız korfez berbat durumda gerçekten. Allah hepimizin yardımcı olsun. Evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almamızı nasip etsin 🙏
meryemtaner merhabalar. bende yeni hamileyim teyzeleri :) sıra alabildim çok şükür ilk defa gideceğim ertan bey’e. Sizce nasıl doktor. umarım devam edeceğim doktor olur
yamacalimoms meryemtaner Hepsine gittim devlette ama hiçbirinden memnun kalmadım ,eğer durum elveruyirsa hastanenin yanında kerim Yıldız var onu tercih edin
meryemtaner yamacalimoms ya inşallah memnun kalırım bilmiyorum da . sanırım duruma göre doktor değişikliği yapacağım