Ayhkn Kızlar 36+3 deyiz bebiş akşamdan beri karnımda toplanıyor kasılıyor ve şuan hafif makatıma sancı girip çıkıyor sizce normal mi yoksa sancı diyebilir miyiz
Justmom Ayhkn bende aynı haftadayım benimde hep sağıma toplanıp sertleşiyor ama bu yeni değil 30. Hadradan sonra ara ara hep oluyor nedeni ne bende bilmiyorum hiç 🤷♀️
Papatyam_annem Ayhkn bende 37+4 um c.ayni şey bende de var sanki cikacak gibi baskı yapıyor ama o sanırım yalancı sancı
whitemoon Benimde 36+1 35e göre arttı toplanmalar tam rahmin üst noktası jasılıyor toplanıyor ağrı da yapmaya başladı artık normal galiba artık