birhesap Merhaba 14+3 haftalık hamileyim doktora gideceğim tarihte 15 haftalık hamile olmuş olacağım özel hastaneye gidiyorum. 15. Haftada cinsiyetini söyler mi doktorum yoksa bir hafta daha ileri atıp 16. Haftamda mı gitsem size danışmak istedim :)
Puding birhesap 13+5 haftalık hamileyim 12+4 te öğrendim canım inşallah sende öğrenirsin insan meraklanıyor ☺️
hemsiree birhesap 15 haftada cinsiyeti belli olur ama pozisyona bağlı göremeyebilir doktorunuz 😊 ben de 15de öğrenmiştim kızım olacağını 😊
Nursemablk birhesap ben olsam işimi garantiye alır 16.haftada giderdim🤗🤗 Rabbim gönlünüze göre versin 😍
Ezgi_hsyn birhesap 15+3 de erkek dedi doktorum hatta fotoğraf bile aldı 21+2de detaylıda kızım olduğu öğrendim gittiğim de özel hstane7ve çok iyi doktor şimdi 3 hafta sonra şeker yüklemesi var bende onu bekliyorum kesin kız mı diye çünkü minik baya süprız yaptı