Colahusu bunu ilk hissettim yakın zamanda doguran ıkı arkadasım dırek onlara yazdım bana sacmalamadın artık yanı yok dha neler tıtreme ne kızım fln dıye dalga gectıler bılıyomusun suan bu postu okudugum ıcın o kdr mutluyum kı 😅😅😅 utancımdan doktorada dıyememıstım hanı bebek tıtrıyo dıye 😅 ama cok oluyo sankı böyle biz ürperir titreriz ya öle bişi herhalde ama cıdden telefonun calarken kı tıtremesı gıbı