Livan Bir doğumu önerirken diğer doğumla ilgili bir sürü olumsuzluk sayanlara sinir oluyorum. Öncelikle normal doğum için kendinize güvenmeniz çok önemli. Gerçekten istekliyseniz normalden vazgeçmeyin. Şu kadar dikiş, yırtık, yok genişleme, cinsellik bilmem ne diyenlere kulak asmayın. 2 normal doğum yaptım, ikisi de çok kolaydı. Üçüncü bebeğimi bekliyorum. 36+5′im. O da normal yolla gelir inşallah. Her şeyi bir kenara bırakın, herkes biliyor ki normal doğum bebeğin bağışıklığı için en sağlıklısı. Öncelik o olmalı. Olmuyorsa da yapacak bir şey yok. Sezaryen olunca kimse eksik anne olmuyor. Sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza.🌸