Benim doktorum şeker yüklemesi yaptırmadan önce evde şeker ölçüm cihazı aldırdı bize. Sabahları uyanır uyanmaz ölçtüm ve sonra sağlam bir kahvaltı yap,canın ne istiyorsa onu ye,kahvaltıdan bir saat sonra ölç dedi. Akşamlarıda yemekten önce ölçüm yaptım ve yemekten 1 saat sonra ölçtüm. Bir hafta takip ettik,ona göre şeker yüklemesi yaparız demişti ve sonuçlara göre şeker yükleme testi yapmamıza gerek kalmadı. Sizde belki bu yolu seçebilirsiniz. Biz cihazı geçen ay 70 tl civarında bir paraya medikalden satın aldık.