Arya10 Kızlar şuan uygulamada okudum balık yağı kullanmam gerektiğini söylüyor siz hangisini kullanıyorsunuz
Justmom Arya10 İmom kullanıyorum içeriğinde folik asit artı bir sürü vitamin var başta balık yağı var tabi 12. Haftadan sonra folik asiti bırakıp sadece bunu kullanıyorsunuz çünkü içeriğinde zaten folik asit var
Arya10 Kubgkm ben bi doktoruma soyleyim vitaminlerimi değiştirsin devletin verdiği ilacı veriyor hiç özel vermedi