_mom97 Merhabalar, ikili tarama testinde cinsiyet ogrenen var mi? 11-14 hafta araliginda yapildigindan dolayi ve cinsiyet ogrenmek bu testle mumkun mu acaba yoksa daha net bir cevap icin erken mi
Puding _mom97 ikili tarama testiyle cinsiyetin bi alakası yok ben 13 haftalık hamileyim cinsiyet öğrendim doktorunuza ve makinesine bağlı birazda ikili testte yaptırmadım ben gerek yok sanki sorun çıksa ne olacak dedim doktora herhangi bir şey yapamayız ancak down sendromu var mı yok mu öğreniriz dedi bende yaptırmadım
Zul33zh _mom97 benim belli oldu ama bebeyin göstermesi lazım benim ki resmen actı gosterdi hatta bakan dr yuzde yuz dedi.
Nursemablk _mom97 canım tarama testleri herhangi bi engellilik durumu var mı diye yapılıyor. Cinsiyetinizi 11-13 haftalarında tahminde bulunan da var 16.haftalarda tam net kesin söyleyen de var 🤭 bizim de 2 gün önce kontrollerimiz yapıldı herhangi bi sıkıntımız yok çok şükür Rabbim hepimizinkinin eli ayağı düz versin 🤲 Cinsiyeti için tahminim var ama önümüzdeki ay kesin söyleyeyim dedi parti yapacağımız için 🤗🤗
Hatice3558 _mom97 Ben değilim arkadaşım ikili taramada ense kalınlığından erkek demiş doktor ve öyle oldu bazı doktorlar anlıyormuş belki tecrübe belki hepsi anlıyor söylemek istemiyor tam bilemiyorum benim doktorum ikili taramada söylemedi çünkü
_mom97 Puding genelde 16-20 hafta arasinda doktorlar daha net bir sey soyledikleri icin ikili tarama zamani bu durumu one cekebilir miyiz diye merak ettim😀 evet aslinda cihazlarin kalitesiyle ve bebisin durdugu hareketle de alakali sanirim..
Puding _mom97 valla canım benim doktorun makinesi renkli gösteriyor bebiş yüzünü sakladı ama bacakları açıktı gördük erkenden darısı başına 😀☺️
Aydaa26 Bende yarın yaptıracağımda 12+3teyiz aç karına olup olmamak önemli mi peki internette yazmıyor ama aklıma takıldı
_mom97 Aydaa26 aç veya tok farketmiyor tarama testinde cunku tamamen genetik uzerine bakilan bir test. Sonucu etkilemiyor yani☺️ ama bebegin cinsiyeti icin ayriyetten gitmek gerekiyorsa tok olmak daha avantaj hareketli olmasi acisindan☺️
Melek_26942694 Biz 10 haftalıgız doktora sordum tahmınle erkek bebege benzıyor dedı hafıf çıkıntı gördü ama doğruluk payı nedır bilmiyorum 🙊