Zakire Merhaba hanımlar , 27.07.2022nde 38.hafta sezaryen olacağım, hızlı toparlanmak için önerinizleriniz nelerrrr ??
Ozge Zakire bol kayısı suyu ve kayısı hoşafı tüketin hastaneye de götürün. Çünkü gaz ve büyük tuvaletin olması sizi zorlayabilir. 🌸 Hastanedeyken kesinlikle ağrı pompası isteyin ilk ağrılar için de çok önemli. 🌸
Pyrz_07 Zakire en önemlisi yürüyüş ve rezene gaz ve tuvalet sorunu olursa ağrınız oluyor ve doktor çok önemli bence ben çabuk toparladım doğumdan sonra doktorum ağrı kesici iğne verdi ağrı sızı çekmeden toparlandım şuan 6. Günüm her işimi yapıyorum 3. Den itibaren iyiym ister istemez hafif ağrı oluyor ama şuan sadece dikişlerde yanma oluyor o da normalmiş
Princessmom Zakire kesnlkle kahve öneririm sert şeklde tüket sütsüz şekersiz. Ve bolca yürümek acısads yürü zaten yürüdükçe ağrının hafiflediğini farkedeceksn
Ozge bsraguruler ben spinal oldum. Belimde hala aparat vardı ameliyat sonrası ağrı hissettikçe bir tuşa basıyordum ağrı kesici veriyordu hastanedeyken. İlk acılar için çok iyi olmuştu