irmboz gl12cn34 onuda yaptırdım . Mozaiklik çok beklenen durum değilmiş zaten. Genetikçilerde yorum yapamadı:(
irmboz Klbk2018 bizde bırakıyorlar sonlandırma yada devamı. Bebeğin ne kadar etkileneceğini ön göremiyorlar
Klbk2018 @“irmboz” amniyosentez yapıldı bana da duplikasyon çıktı 9,8mb büyüklüğünde ayrıntılı da önerildi Siz ne yapacaksınız Ayrıntılıya da gireceğim sonra nasıl yönlendirirlerse:(
Klbk2018 @“irmboz” ultrasonda bişey çıkmadı mı? Ne yapacaksınız? Amniyosentezde %8 ddğnz nedir (mb mı? )
Klbk2018 @"gl12cn34″maşallah sağlıkla kucağınıza alın inş. Cok yoruldum :( gebelik sürecimde bi türlü sevinemiyorum:( amniyosentez iç açıcı değil. Ayrıntılı iyi olursa ne yapacağım bilemiyorum. Doktorlar bişey önerir sanırım.
Klbk2018 @gl12cn34 amniyosentezyaptılar sonuc kötü dengesiz duplikasyon varmış sonlandırldı. Alam çok büyük dediler risk aldım ama olmadı :(
gl12cn34 Klbk2018 öncelikle çok çok geçmiş olsun duplikasyon hangi kromozomdan veya hangi bölgede vardı . İlk olarak fetal dna sonucunuzu kötü geldiği için mi aminosentez istendi
gl12cn34 Klbk2018 fetal dna yaptırmayıp aminosentez yapmaya neden karar verdiniz bunu sorma sebebim hani hiçbirini yapma düşünceniz yoktu da doktorunuz bir sorun gördü bu güzden mi aminosentez yapıldı yoksa dengeli translokasyon olduğu için direk aminosentez yapalım mı dediler
Klbk2018 @gl12cn34 normal deneme ile olmuyor tüp bebekle de sağlıklı embrıyo sadece 1 defa bulundu transferde tutunmadı :( çaresizlik içindeyim
gl12cn34 Klbk2018 lütfen böyle düşünmeyin gebelik oluşuyor çok şükür ki sağlıklıda denk gelicektir Allahın nasip ettiği zamanda inşallah sadece vakti var merak etmeyin