Glsmgn bende 2 düşük ve kürtaj sonrası başarısız bir tüp bebek denemesi ki transfer bile olmadım sağlıklı bebek bulunamadı , bunların üstüne doğal yoldan gebelik ile suan kızım kucağımda çok şükür dengeli translokasyonda her 3 çocuktan 1 sağlıklı olur doktor Osman develioğlunun konuyla ilgili paylaşımları var instagramdan bakabilirsiniz