Omev Kızlar eşim covid sanırsam test yaptı sonucunu bekliyoruz , bu durumda nasıl yol olmam laZım, yaşayanlarınız var mı?
Aslhnklk Omev 5 aylıkken geçirdim. Doktorum sadece verdiğim vitaminlere devam et bol bol su ve meyve tüket dedi. C vitaminini vitamin olarak önermedi zaten hiç bi ilacı kullanamıyosun valla zor geçti 3 aşım olmasına rağmen nefes almakta sıkıntı yaşadım çok ağır bir grip geçirmişim gibi oldu
_Serife_ 3 aylık hamileyken Covid olmuştum sağlık ocağı ve bakanliktan aranmıştım hiçbir şekilde ilaç kullanamıyorsun bol bol c vitamini meyve ve bollca su ic demişlerdi bana baş ve bel agrım çok olmuştu ayağa kalkamadım 2 gün. cok ağrın olursa Parol iç demişti sağlık ocağındaki doktor sende covidsen doktorunla görüş canim vitamin felan yazar çok geçmiş olsun şimdiden