yagmurdgkrn1 biz 37 haftalık iken son randevumuza gittik orda kararlaştırdık herşeyi anlaştık yani günümüzü sonrada anestezi uzmanı ile ve tahlillerimizi verdik eve gittik bir sorun olunca arayacaklarını söylediler zaten sonra da günümüz geldiğinde yatış yaptık hemşireler olsun hepsi çok iyiydi imza giyiniş nst derken zaten doktor geldi yukarı çıkardılar ameliyathanedeki herkes çok samimi idi erkekler bile. hiç kendini yalnız hissetmiyorsun ve yaptıkları her işlemi yapmadan önce söylüyorlar anestezi uzmanı iğneyi yaparken kendini kasma sal acımıyor sonra senin uyuşmanı bekliyorlar seninle sürekli iletişim içindeler zaten sonra başlıyorlar ben başladıklarını hissetmedim bile ha birde ilk sonda uyuşunca takılıyor ben çok çok ufak sızı hissettim ama asla acımadı ben korkudan panik yaptım tansiyonum düştü o yüzden midem bulandı boşu boşuna 😂 anında iğne yapıyorlar ve geçiyor zaten hemen ondan da korkma söyle Bebek zaten 5 dakikada çıkıyor sonra seni dikmeye geçiyorlar o kısımda çok rahattı ben o mide bulantısı geçince çok iyiydim açıkçası toplam belki 1 saat sürmüştür ameliyat sonra seni yukarı alıyorlar bazen gelip bastırıyorlar karnına o biraz acıyor benim canım tatlı o yüzden yoksa hemşirelerin eli çok hafifti 😂 serum takıyorlar zaten ağrın geçiyor belli saat sonra yürüme yaptırıyorlar zaten çok kibarlar herşeyini söyle yardım ediyorlar 🥰 ben sonraki gün çıktım kendimi iyi hissedince 5 günde tamamen toparlandım dikişimi de sonraki gün çıkmadan önce pansuman yaparken gördüm gündüzdü gözükmüyordu bile çok güzel yapmışlardı Dilara hanımın eli çok hafif gerçekten gözün kapalı güvenebilirsin 🙏