ecee99 canı çok tatlı biri olarak hiç korkmayın ben çok korktum ağlaya ağlaya girdim ama en basiti ameliyat bence benim için en zoru ilk yürüyüştü mutlaka yürümeden önce acı kahve için acıyı dindiriyomuş burda herkes baş ağrısı için diyordu kahveyi ama ben ilk kalkamadım tansiyonum düştü hemşireler hemen acı kahve verdi acısınj dindircek şuan acıdan tansiyonu düştü dediler kahve içip öyle ayağa kalkabildim