Hanımlar merhaba, iki üç gündür bel ağrısı var hafiften kasık ağrımda oluyor ama çok değil birde sanki vajinamın iç kısmından yukarıya doğru bıçak saplıyorlar otururken ayaktayken birden oluyor çok ağrı hissediyorum hiç geçmiyor resmen doğum kasılmaları böyle mi oluyor erken mi gelecek yoksa bebiş sizde de oluyor mu