Vicky çok çubuk olunca hepsi emiyor kokuyu örneğin çabuk azalıyor zaten ilk taktiginizda şişenin bir çeyreği gidiyor icine çektiği için. Çok kokmasını istiyorsanız mecbur çok çubuk takmalisiniz ama küçük bir odaysa gerek yok bence 2 3 çubuk yeterli olur diye düşünüyorum. ne demek rica ederim 🙏