minikturtam1 Hayalizlerim biz EMİR ALP koymak istiyorduk. Emir ismini her zamn cok beyenirim. Ama bu isim çevremde oldugu icin vaz gectik. Bence kesinlikle Emir.🌹
Hayalizlerim İsimler hakkında düşünceleriniz neler oylar berabere gibi zaten kararsızım şimdi hiç karar veremem 😂
Fatma4495 Meriç düşünüyordum anlamı yok diye vazgeçtim birde Baran beğeniyordum oda olmadı şimdi Arel koymayı düşünüyorum