SenAdemtopal kum döküyorsanız halsizlik, mide bulantısı, şiddetli ağrı yapsr. ürolojiye gidin size ilaç yazar birde usgyle böbreklerinize bakılması lazım. 15.haftamdan beri çekiyorum şuan 35 haftalık olduk. Geçmiyor maalesef her 2 böbreğimdende kum döküyorum sürekli.Bol bol su içmeye dikkat edin.Mutlaka üroloji muayeneside olun