silenceee Kızlar gece acıkınca ne yiyosunuz ben bir bardak süt ve hurma incir vs yiyorum şu ara normalde yemek lazım ama geç saatte yiyince bebege degil de bize kilo aldırır mı mantıklı mı 12-1 de bunları yemek 😁😅
Sedaknr silenceee şu an zeytin peynir ekmek yiyorum. O kadar mide bulantım var ki midem de hiçbirşey durmuyor sürekli acıkıyorum 😔
minikkurabiyelerinannesi silenceee Allah ne verdiyse onu yiyorum 😂😂 bi ara özendim hafif şeyler yiyip yatayım dedim ama yok olmuyo acıkıyorum ben kalkıp bişeyler daha yiyorum 😂😂
zeyneperdo silenceee yoğurt ye canım hem faydalı ☺️Çok acıkırsam ben öyle yapıyorum 21 haftadayım hurma hiç yemedim daha
hemsiree silenceee hurma tavsiye etmem tüketmeyin bence. gebeliği ilerleyenler açılma olsun diye tüketiyor. düşük riski yaratabilir. ben de mide yanması yaşadığım için süt ve yanında çiğ fındık ceviz tüketiyorum
silenceee hemsiree evet bende öyle biliyorum internete yazdım bir iki tane bisey olmaz diyo bende bi tane iki tane falan yiyorum da hergün yemiyeyim. Çiğ fındık sevemşyorum kavrulmustan yiyorum ya benimde mide yanmam aşırı var
Obirgebe hemsiree aksine o kadar besleyici ve faydalı ki tüketmenizi tavsiye ederim başından beri sürekli yiyorm annenin ve bebegin ihtiyaçlarını karşılayacak kadar besin var ☺️☺️ Abartmazsanız yani bi oturşta 10 tane yemezseniz ki zaten çok şekerli yiyemiyorsunuz kesiyor sütle mükemmel gidiyor ☺️☺️
Ormanmeyveli silenceee Kefir bazen süt yulaf avakado kaşıklarım 2 tane salatalık bazen meyve dilimlerim kaçamak yaptığım zaman çiğ köfte sipariş veririm ya da çorbam varsa ısıtırım
mhmmddgc silenceee Biraz öncr badem ceviz kombinasyonu yaptım. Normalde hiç acıkmam ama 35+2 olduk acıkmalarımda başladı. ama ben gündüzde pek bişey yemiyorum canım istemiyor
2bebe1gebe silenceee valla açsam saat umrumda olmuyo😂açlığa pek tahammülüm yok çünkü 1-2 şey atıştırıncada doymuyorum doymazsam uyuyamıyorum 31li haftalara kadar sanırım 55le kalıp 64 kilo oldum şuan 36+5 sabit gidiyor
silenceee 2bebe1gebe bende 55-56 yla kaldım suan 64 ve daha 24 hafta yeni olcaz ondan bi tık dikkat etmeye calısıyorum saglıklı seyler yiyerek😁😁😅
Minigindunyasi silenceee canım ne çekerse dolaptacnr varsa yerim midem bulandı demin yediklerimi karıştı iyice snrada kendine sinir oldm su ağzımı bir tutamiyom
minik_koala_ve_annesi silenceee ayy midem cok agriyordu ac da degildim biraz uzandim yatakta gecmesini bekledim gecince aciktigimi hissettim suan kendime resmen ihanet ettim😅😅😅 cikolatali puding ve 1 ekmek yedim oyle dilim falan degil baya baya bir ekmek suan ustune su iciyorum😅
prens_annesii Dün gece köfte ekmek yapmıştım bugün de tost yapıp yedik eşimle .. Ama 15 haftalık olduk hala 1 kilo bile almadım gece o kadar yememe rağmen 😕
Misssitare silenceee ben genelde muz yiyorum yatmadan önce süt içmeye çalışıyorum. Bazen gece yarısı uyanınca da aç oluyorum meyvelerden tüketmeye çalışıyorum. Meyve bitmişse kaşar peyniri yiyorum.