Ipeksari57 FBK-DUZGUN 00.00 itibariyle son 29 ama bizimki daha erken gelecek gibi her an beklemedeyim 😍😻
FBK-DUZGUN Ipeksari57 Bizimde aslında ikiz olduğu için 4 hafta erken bekleniyor hayırlısıyla sağlıkla gelsin İnşallah erkenci kuşlarımız ♥️🕊
Ipeksari57 FBK-DUZGUN Maşallah kuzulara sağlıkla gelsinler de her daim beklemedeyiz 😍😍 Cinsiyetler ne bu arada 🥰