Kızlar daha once lazere gtmistim cok şükür bacak ve koltuk alti hiç yok cok rahatim ama bikini ve dudak alt kisimlarda var azda olsa bikac kere jilet yaptm ama iyice cogalacak boyle giderse agda yapsam diyorum ama kac tane denediysem beceremedim özellikle dudak kisimlari afedersnz almk çok cok zor acaba tuy dokuci mu yapsam diyorum onerilerinziu bekliyorum??siz neler yaoiyosnz