Senay05 Arkadaşlar, vücudumda kaşıntı başladı aşırı arttı ayrıca ellerimin içi ve ayaklarımın altı kızarmaya başladı ve şiştiler!!!
Happy52 Senay05 ilk gebeliğimde benimde öyle olmuştu sona doğru doktorun verdiği ilaçları bıraktım düzeldi doktorumada söylemiştim. Bir doktorunuza danışın
oznuroznur07 Senay05 ben nedense uyurken kasınıyorum gun ıcınde bısey yok 🥺 oncesınde kabardı şişti alerjı hapı verdıler . Onu ıcıyorum suan
star3star Senay05 canım kurdeşen döküyo olabilirsin.kurdeşen ayakların altında ellerinde karında felan çok yaygın olur kızarıkla başlar cildiyeye görün çok berbattır onun kaşıntısı
Ceyda388 acile git serum takarlar. Bende ilk gebemde cok kasinirdim heryerim topur tipur kabarirdi hemen serum takdilardi duzeldi sonra
Senay05 Sabah kontrolüm var o yüzden gitmedim acile doktoruma görünmeden acile gitmek istemiyorum Bi an duruyor Bi an Şiddetleniyor gözlerimin içine kadar kızarıyor
elaesrbrk Haftama girdim dört beş gündür acayip kaşıntı başladı heryerimde yara oluyor kanıyor artık tahlillerde temiz allersert hap dedi doktor faydası olurmu bilmem
oznuroznur07 Ilk_bebegmm99 evet zyrtec dıye bı hap hamıleler kullanabılıyor ama yinede doktora sorulması lazım . Belkı bıseye alerjınız baslamıs olabılır . Belkı vücudunuzun heryerı catladıgı ıcındır belki bı hastalıgın habercısı olabılır . Nemlı tutmaya özen gosterın