Esku ben özel bir kliniği olan doktora yaptırdım ama işlemlerim hep Memorial da oldu. Evet doğru söylüyor maalesef prosedürleri var ama bazı doktorlar insiyatif kullanıyor. Doktordan doktora değişiyor işte. Sağlıklı olsunlarda bir iki farketmiyor 😊🤲🏻