Ben başladığımda oğlum 6 aya 1 hafta kalmıştı. Emzirmeden keserek başlattı doktor. Aşırı emmeyi seven oğlum günlerce ağlamış. Ben kendimde değildim arada saniyelik uyanıp geri uyuyordum ilaçla uyutuldum günlerce. Çok şükür geçti gitti. Şifa diliyorum size de