Ummu_gulsevinc Shyla_ktlu onunda kıyafet lerini kaynatın uyuleyin her şeyi bebek olduğu için dalinden başka bir şey le yıkamayın aktara danışın Arap sabunu öneriyorlar
Ummu_gulsevinc Neslikra06 abim gile de bulaşmış onda sürekli doktor a gitmiş aktardan ilaç yaptırmış ama geçmiyor sen nasıl attlattin dedi ona anlattım ve iki defa yıkanmış kasintimiz durdu dedi o gün bu gündür birseyimiz yok diyor
Neslikra06 Ummu_gulsevinc ne güzel sevindim valla Allah düşmanıma vermesin çok zor bişey bu büyükler bile zorlanıyor kaşıntısına ben bebeklere çok üzülüyorum inşallah herkes atlatır hemencecik ya
DilaraAslann @“Shyla_ktlu”#p23292971gecmiş olsun canım bende geçirdim çok kötü ama neler denedim bana en fayda eden Kaya tuzu ve sirke karışımı fis fis yap iyi oluyor bide kükürt sabunu ama doktora git ben acile gittim uyuz dedi cildiye hamilelik alerjisi dedi
Yunni Shyla_ktlu Allah yardımcın olsun canım çok zor doktor bana Bi karışımlı ilaç yaptı da verdi kullandım öylr geçti Bi tek gögüs lerim kaşınıyor oda sütten dolayı mı bilmiyorum. Beyaz sirke iyi geliyo diye duydum netten falan bakmıştım
Yunni Shyla_ktlu bide bana fucicort krem kullandım o iyi geldi hamileyken kullandım ama emziriyosan gene Bi doktora sor canım