ruveyda3849 Çocuk karnımda 1 saattir aşırı hareketli bazen ağrılı ama sürekli hareket ediyor. Son haftalarda uzun zamandır yaşamadığım bi şey. Sancı mı acaba anlamadım da. Bebek ters olduğu için çarşamba sezaryenım olacaktı. Bu hareketlilik normal mi acaba
Gulsumcavdar ruveyda3849 37+4 haftalığız benimde öyle alt tarafa baskısı var birde🤭 sanki dans ediyo içeride😂
Sevval2401 Bende 38+2 deyim çok hareketli normalde son haftalarda azalır derler ama bilemiyorum bazen kasıklarıma vuruyor bazen sağ tarafımi şişiriyor felan 😂
ruveyda3849 Sevval2401 şu an sakinleşti ama en az bi buçuk saat hiç durmadan hareket etti, tekmeledi anlamadım. Ağrılıydı ve de, korktum doğuracam sandım 😅
ruveyda3849 Sevval2401 doktor 39.haftada alacak. Makat gelişte fazla beklemek de riskliymiş. Kakasını yemesi vs… O yüzden beklemek istemiyorum.