Acayip bir bel agrim var sag tarafim sanki belime bicak saplaniyor magnezyum iciyorum onda sorun yok bel fitigimdanmidir neydendir cozemedim🙄 yasayan varmi boyle keskin agri.ben asla agri kesici icmeyen bir tipim daha gebeligim bu zamanina kadar parol bile icmedim