Henüz 1 aylığız ikinci çocuğum ama sanki baştan yasiyormuscasina harika bir duygu. Bu şişliği birincide hissetmemiştim. Üzerine yatınca orda avucum kadar bir balon var sanki (yüklenmiyorum tabi) o benim bebeğim olabilir mi? Ya da psikolojik midir ☺️💕