Nililaylayla Merhaba 12 gün önce doğum yaptım bugün eşimin testi pozitif cıktı bize de bulaşmıştır. Bu kadar küçük bebek ile korona geçiren var mı lütfen bilen yazsın teşekkürler
Mysaa Nililaylayla hastaneye yatış veriyolar diye biliyorum ama doktora gittiniz mi ne dedi canım tam olarak bebek için felan illaki bi tahlil tetkik vs yapmıştır
Deletedmom73711 Nililaylayla Çok geçmiş olsun, süreçle alakalı bilgim yok üstte kalsın. Rabbim tez şifa versin🙏🏻
Nililaylayla Daha bu akşam öğrendik pozitif olduğunu doktora gitmedik maalesef çok endişeliyim bilen varsa cevaplarsa sevinirim daha doktorumuz bile yoktu