Semiha12 Ben kan tahlili verdim kızlar ama değerim ne düşük ne de yüksek dedi doktor hamile şüpheli dedi sizcw varımdır yokmudur kadın doğum uzmanından da randevu alamıyorum kafam karıştı iyice