Seher19 🙄🙄hakaret etmişim gibi verdiğiniz cevap aşırı ilginç keşke elimde fırsat olsa gelir yaşarım sıcakta yazmışım zaten ben sıcağı seviyorum diye şu anda bile ayaklarım ellerim buz gibi Kayseri’de pencere açamıyorum şu havada mevsimde esiyor cereyan yapıyor diye siz nasıl ki sıcaktan yakınıyorsanız bende soğuktan yakınıyorum siz nasıl ki soğuk yada ılıman hava istediğinizi söylüyorsanız bende sıcak hava istediğimi belirtiyorum tepkiniz yersiz ..!