Ilk_bebegmm99 gebelik zehirlenmesi tansiyon yüksekliği ve el ayak şişmesi gibi belirtiler sonucunda oluşur ama bu durumun da korkutucu çok yönü var malesef farkedilmedigi zaman anne karninda nefessiz kalması , ölü doğması yada oldu da farkedilmedi ve bebek doğdu sağlıklı bi şekilde ilerde solunum yollu sıkıntılar gibi ama dediğim gibi ilk başta farketmemiş olmaniz, normal bi kasintidir deyip umursamazlik yapmamış olmanız çok önemli