T_tor Merhaba güzeller, 8+1 olduk bugün aşırı tuvalete gitmeye başladım. Gidiyorum idrar yapıp geliyorum ama hâlâ varmış hissi devam ediyor 😦 yarım saate bir gider oldum klozete. Aynı sorunu yaşayanlar var mıı?
Talihimyokbahtimkara T_tor Benim 6. hafta başladı idrar sorunum 9 hafta olduk halen devam ediyor. Tuvaletten kalkıyorum hala tuvaletim var çok az tutayım idrar torbam çok ağrıyor gece idrar torbamın ağrımasına uyanıyorum tuvalete koşuyorum hemen
Aleynaaaaaaa T_tor canım sen şimdi boyleysen benim haftalarimda kafayi yersinn 😂 bende 5 dk bi tuvaletteyim sanki 1 gundur gitmiyo gibi oluyorum her gittigimde
Ellove T_tor merhabalar sık idrara çıkmak için çok erken. Bende de aynı sorun oldu normal diye düşündüm gitmedim hastaneye ve sonrasında ilerlemiş idrar yolu enfeksiyonum oldugunu öğrendim. Ilk haftalarda çok çabuk kapilabiliyor ve bebek için çok sakıncalıymış. Bence bir doktora görunmenizde fayda var.
elifuslu1002 izobellaaa-_- yok ben ilk 3 ay ne çektim sonra hafifledi ve son 3 ayda oluyor yani 28+6 dayım ve yine başladı
Talihimyokbahtimkara T_tor Valla bende bilmiyorum nasıl olacak öyle heyecan olsun diye KPSS’ye girecektim sırf altıma yaparım diye giremicem mesela 😅
Senazeynep34 Talihimyokbahtimkara bende bunu düşünüyorum ya 😃 depentlerden aldım ondan takip girmek istiyorum. Zaten şuan 25 haftalık hamileyim bir sorun olursa inşallah salondan çıkarırlar, bakalım 😃
Ebaby İlk başlarda bende de öyle oldu sonra azalır gibi oldu ama bu seferde enfeksiyon olmasın diye çok su içmeye başladım gene çıkamaz oldum 🤦🏻♀️ Doğumdan sonra azalır diye düşünmeye başladım artık ben öncesinde hiç ümidim yok🤷🏻♀️
Ellove T_tor benim tedavim çok zor oldu karnimda 25cm lik tümörden su çektikleri icin. Idrar enfeksiyonu kapinca deldikleri yerde iltihap kapti o sebeple zor gecti ama sizin öyle olmayacak❤️ bu arada geç döndüm insallah iyilesmissinizdir
Talihimyokbahtimkara Senazeynep34 Zamanında üniversite sınavına girdiğim de sınavın ortasında tuvaletim gelmişti iki kere tuvalete çıkardılar beni hahahha ilk dediğimde olmaz yasak dediler ama dedim geldi şimdi altıma mı yapayım kız halimle dedim güldüler çıkardılar gözetmen eşliğinde iki kez tuvalete gittim hatta ikinci de dönerken gözetmen dedi ki kızım bak psikolojiktir heyecandır diyor hahahaha
QUEEN088 T_tor Bende 5 haftada o sorun başladı 10 haftaya gibi)15haftadan sonra yine tuvaletde uyuyom😂
MrvRmzn T_tor tuvalet sorunu oluyor ama bitmemiş hissi varsa enfeksiyon olabilir ben gebelikten önce çok yaşadım. Bence bir kan tahlili yaptırın derim
Aleynaaaaaaa _Arslan_ geceleri nerdeyse 5 kerd falan cikiyorum tuvalete o uyku zehir oluyo canım eşimi uyandiriyorum arkamdan itekleyip kaldiriyo yoksa kalkamiyorum 😂