mommyzx 20 haftalık olan arkadaşlarım hareketleri ne şekilde hissediyorsunuz kuvvetli mi yoksa pıt pıt mı
mommyzx yaasemin evet artık elimi koymadan bile hissedebiliyorum ama dediğiniz gibi aşırı şiddetli değil 😊
yaasemin mommyzx aynen özelikle tatlı yediğim zaman hissediyorum net geçenlerde gece kalktım tuvalete yatim baya bi hissetim tekmesini o kadar güzel bi duygu ki gece yarısı ağladım sevinçten 😍
mommyzx HanifeAhmet hissedersin sende kuzum bu haftanın bitişine doğru herhalde insan bir panik yapıyor anlıyorum seni 😌
mommyzx yaasemin hatta bağırsak hareketi mi falan acaba diye düşünmüştüm 🤣bilmiyoruz tabi tecrübe yok ilk gebelik 🙈🤣
yaasemin mommyzx iyi erken hissetmişsin benimde su sesi baloncuk sesleri geliyordu dediğin gibi damar gibi atıyordu ama konduramadım acaba mı diyodum şükür şimdi anlıyorum 😅😅
yaasemin mommyzx benim ilk kaybın oldu 4 aylık falandı bu ikinci Allahım sağ sağlim kucagimiza almayı nasip etsin kuzularimizi😌
yaasemin mommyzx aynen hisetmeyene kadar insan üzülüyor acaba iyi mı diye endişe ediyor şimdi ara sıra yokluyor rahatlıyorum keşke her gün doktora gidip görebilsek ama malesef ayda bir anca görüyoruz 😊 detayliya gittiniz mi ?
Nehir__ce Ya bende 20. Haftadayım bişeler hissediyorum ama psikolojik mi yoksa bebişimin hareketlerimi pek anlayamıyorum ☺️ Bazen nabız atar gibi bazen gaz sancısı gibi bişeler dolaşıyor gibi
mommyzx Nehir__ce sırt üstü uzan kuzum elini karnına koy gün içinde illaki yakalarsın özellikle tatlı yedikten sonraa ☺️