Nesilhan 24.haftamdayım. Normalde hareketli bir bebek ama son üç gündür hareketleri resmen altımda hissediyorum. Bazen tekmeleri canımı yakıyor sanki ayağını çıkaracak. Bunu yaşayan var mı?
Kaahvelii Nesilhan 23.haftamdayım bende öyleyim her an ayagı çıkcak gibi oluyor birde full kasıkta hareketleri
Nesilhan gkbyza henüz hiç göğsümün altına çıkmadı ama karnıma vurduğu da oluyor tam göbek deliğimin etrafında bir yerlerde geziniyor bazen
motherofcats benimde öyle 28+1 im doktor ayakları aşağıda tekmeleri aşağıda hissedersin dedi geçen hafta kontrolde , bebeğin pozisyonundan dolayı öyle
Nesilhan motherofcats belki benimki de öyledir inşallah önemli bir durum değildir çünkü idrar yolu enfeksiyonum da var tedavim devam ediyor.
Nesilhan kr1907 evet doktor hareket sebebiyle yaşanan ağrıların tamamının normal olduğunu söyledi. Pozisyonu nasılsa oraya vurup bazen acıtabilirmiş. Yalnızca bebek hareketsizken durduk yerde aşağıda bir ağrı hissetmenin normal olmadığını söyledi.