cildiniz ekstra hassas değilse doğru emzirmeyle ne krem ne de gümüş kapağa gerek duyulacağını düşünmüyorum. lak diye bebeğin ağzını memeyi tutturursak, hemen de süt gelmeyeceğini varsayarsak elbette kuruluktan dolayı yaralar oluşabilir. ilk günler emzirmeler için, bebeği emzirmeden bir kaç dakika önce güzelce masaj yapıp azıcıkk da olsa sütün inmesini sağlarsanız, bebeğin ağzına meme ucunu değil de komple koyu kısmı verirseniz anında nemlenir ve yara olma durumu minimuma iner. ciltten cilde değişebilir tabii ama ilk doğumumda 2 gün sonra sütüm geldi, hiç durmadan emzirdim süt gelmemesine rağmen hiç yara olmadı.