Bebisbusra bana da diyorlar 2.gebeligim 26 haftadayim böyle bebek gibi değilde kilo gibi görünüyor diyorlar 😀 açıkçası kendimce iyi hissediyorum ilk gebeligimde çok büyüktü karnım zorlanıyordum gelişimi de güzel ilerliyor dert etmiyorum seviniyorum çok çatlamayacagim hareketim çok kısıtlı olmayacak falan iyi bişey bence