28+2 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadır çatı kemiğim ağrıyor. Çok ayakta durunca, merdiven kalkınca ağrı başlıyor. Batma hissi gibi iki kemiğim de ağrıyor. Dinlenince geçiyor. Ağrım olmasa böyle kemiğin varlığından haberdar olmazdım. Araştırdım 10.haftadan başlaya bilen bir ağrıymış (bende 27.de başladı). Kimler bu durumu yaşadı , hangi haftadayken?
Çatı kemiği neresi diye benim gibi bilmeyenler için fotoğraf bırakıyorum
