Ben elendim kızlar bugün erken gebelik testi aldım çıkmadı adete 7 gün var 00:00 itibari ile 6 olsaydı çıkardı adet biter bitmez girdik yumurtlama dönemi de hep yaptık üç gündür yapmıyoruz sadece olsaydı çıkar diye düşünüyorum iki kaybım var 4 ay ara verdim bu ay denemeye başladık olmadı hayırlısı olsun inşallah kafama takmak istemiyorum ama olmuyor maalesef elimde değil üzülüyorum 🥲😞