happycat Kızlar merhaba. Sezeryan olmayı düşünüyorum. Depend mi daha kullanışlı olur hasta bezi mi? Önerileriniz neler?
baby3_ happycat hastaneden hasta bezi verdiler daha çok rahat ettim. Çünkü diğerini komple çıkarmak gerekiyor diğeri pes gibi. Gece pedi de alabilirsin
Jadewinder Deletedmom623737 depend kaç tane ihtiyaç oluyor kaç gün kullanılıyor ? 10 lu paket buldum da 1 tane alsam yeter mi acaba emin olamadım
RehoGelin Depeend kullandım ben çok memnundum hasta bezi çok büyük ve hantal oturup kalkarken rahatsız olursun bence depeend külot gibi sarıyor hem dikiş yerini de acıtmıyor
Kubrailkan Cırtlı hasta bezi ile daha rahat ettim ben açıkçası. Hastanem 2 tane vermişti. Ben depend almıştım yanıma. Ama eve çıkınca bile depend kullandım devam ettim hasta bezi bulamadık 🙊
Ayda123 happycat bende sezeryan oldum depend vardı yanımda ama hiç rahat edemedim aşırı bi kanamam da olmadı hasta bezi benim için çok çok iyiydi kolay çıkıyo akmıyo üstüne sıkmıyo kesi bölgesini bence hasta bezi ilk hastane günümde kullandım daha sonrada gece pedi tutmuştu beni
Merveofs Ben 1 paket depend aldım birkaç tane de uzun ped alıcam yanıma hangisi gerekirse onu kullanırım artık
Esratayes happycat ilk doğumun sezeryan oldu ve depend kullandım onda çok rahat ettim çünkü sezeryanda istediğin an kalkamıyorsun o yüzden külot gibi kavraması daha iyi oluyor hasta bezi kayıp duruyor ped desen malesef taşıyor